2011/09/23



لقُد اخذناَ من اَلَدنياَ كل اَلَهمومٌ

اَنا 
وُ اَنت 


ف اَعطينىُ كل همٌك 
وُ 
ضعهٌ على همُى 

لا اَريدٌ ان اَراَك حزينُ 

هناك 4 تعليقات:

AHMED SAMIR يقول...

دة ترجمة للمثل الشعبي المصري اللي بيقول:
القفة اللي بودنين,,,,يشيلوها اتنين

Malooka Yousef يقول...

ثانكس نورت

كهرمانه يقول...

جميلة اوي أوي يا ملوكة تسلم ايدك ومعناها جميل اوى

App salah يقول...

من أفضل المقالات على الإطلاق صراحة تستحق التعمق أكثر واكثر لقد سعدت بقراءة مقالك وانا فخور بك وبما تقدمه في مدونتك ف انت مثال للمدونات التي تقدم محتوي مفيد



شركة تنظيف فلل بالدمام
شركة تنظيف بالدمام
شركة تنظيف سجاد بالدمام
شركة مكافحة حشرات بالدمام
شركة مكافحة حشرات بالخبر
شركة تنظيف بالخبر
مقابر للبيع
مدافن للبيع
مدافن للبيع
مقابر للبيع